Informacje i rekrutacja




O STUDIACH

Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych.

 

Przygotowując program każdej kolejnej edycji, śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży po to, aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą.

 

Dlatego – by lepiej poznać Twoje potrzeby – już na starcie, podczas pierwszych zajęć, prosimy Cię o wypełnienie prostej i krótkiej ankiety. Dzięki niej wykładowcy lepiej dopasują program pod Twoją grupę.

 

 

DLA KOGO

Marketing Internetowy to program, który z założenia szkoli strategów marketingowych i managerów marketingu internetowego. Jego kompleksowość daje mu wielką przewagę nad szkoleniami z pojedynczych narzędzi, więc jeśli chcecie wskoczyć na wyższy poziom zawodowy (i zarobkowy), to właśnie tego Wam trzeba. A jeśli prowadzicie biznes, który potrzebuje strategicznego marketingowego dopalacza, to decyzja powinna być jeszcze bardziej oczywista. Zwłaszcza, że na liście zajęć nie brakuje warsztatów z kompetencji twardych, czyli z analityki, reklamy, project managementu, marketing automation. Nie wspominając o tym, że za każdym razem dorzucamy mocniej do pieca i organizujemy dla Was dodatkowe spotkania gościnne.

 

PROGRAM

Program studiów to 204 intensywne i maksymalnie praktyczne godziny poświęcone digital marketingowi.

 

Studia na kierunku Marketing Internetowy mają dwie edycje w ciągu roku akademickiego. Pierwsza edycja rozpoczyna się w październiku, druga w lutym. Maksymalna liczba uczestników na każdej z edycji waha się pomiędzy 37 – 40 osób. Program studiów został opracowany według autorskiej ścieżki, która umożliwia studentom zdobywanie wiedzy krok po kroku. Zajęcia rozpoczynają się od wprowadzenia do zagadnień z obszaru budowania strategii komunikacji i psychologii konsumenta. Następnie, w kilku blokach tematycznych, omawiane są najważniejsze serwisy społecznościowe i ich rola w komunikacji marki oraz działaniach reklamowych. Po zajęciach teoretycznych, kolejnym krokiem jest blok zajęć warsztatowych oraz zajęcia z praktykami branży, którzy na przykładzie swoich firm opowiadają o konkretnych rozwiązaniach z wykorzystaniem marketingu internetowego.

 

Wszystkie zajęcia prowadzone są w oparciu o praktyczne i aktywizujące metody nauczania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, studia przypadków. Po ukończeniu studiów, studenci otrzymują dyplom w języku polskim i angielskim, uznawany poza granicami kraju.

 

PRZEDMIOTY i WYKŁADOWCY

Semestr I:

  • Dagmara Pakulska – Wprowadzenie do marketingu internetowego
  • Piotr Bucki – Psychologia konsumenta
  • Paweł Tkaczyk – Budowanie marki w Internecie
  • Albert Stęclik – Strategia komunikacji marki
  • Katarzyna Wojciechowska – Strategia komunikacji marki
  • Anna Przybysz – Public Relations w praktyce
  • Tomasz Polewczyński – Employer branding
  • Weronika Bednarska – Prawo autorskie w Internecie
  • Marcelina Lipska – Komunikacja w serwisie Facebook
  • Adrian Gamoń – Personal branding i social selling na LinkedIn
  • Kamil Bolek – Video marketing
  • Iga Mościchowska – UX
  • Piotr Bombol – Trendy w marketingu internetowym: AI
  • Martyna Tarnawska – Design thinking / Service design

 

Semestr II:

  • Lena Mitkowa – Branding
  • Anna Prończuk-Omiotek  – Branded Content
  • Katarzyna Wojciechowska – Customer Experience
  • Marek Gwóźdź – Kampanie reklamowe w social media
  • Karol Dziedzic – Google Ads
  • Karol Dziedzic – Google Analytics
  • Paweł Sala – E-mail marketing
  • Michał Dziekoński – Marketing B2B
  • Katarzyna Sowicka – Content Marketing
  • Jacek Żmudziński – SEO
  • Agnieszka Starzyńska – Copywriting
  • Michał Korba – Growth hacking + Marketing automation
  • Łukasz Wysokiński – E-commerce
  • Magdalena Urbaniak – Neuromarketing
  • Katarzyna CieślakMetody współpracy z AI w marketingu 

 

Więcej o kadrze i przedmiotach przeczytasz tutaj.

 

Chcesz mieć nasz program pod ręką?

Pobierz Handbook Marketing Internetowy AGH dla studentów

 

ORGANIZATOR STUDIÓW

Wydział Humanistyczny AGH

 

OSOBY OPIEKUJĄCE SIĘ STUDIAMI 

Kierownik studiów: dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH, WH AGH, KSSiT

Opiekun merytoryczny studiów: Katarzyna Cieślak, WH AGH, KSSiT

 

OPŁATA ZA STUDIA

Całość studiów (II semestry) 6500 PLN.

Płatność możliwa w dwóch równych ratach (po 3250 PLN każda; pierwsza rata płatna na etapie naboru, druga przed rozpoczęciem II semestru).

 

MIEJSCE I FORMA ZAJĘĆ

Tryb hybrydowy (część zajęć odbywa się stacjonarnie w Krakowie, część zdalnie)

Wydział Humanistyczny AGH, ul. Czarnowiejska 3, budynek C7

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Platforma MS Teams

 

Terminy zjazdów w nadchodzącym semestrze:

1) 4–5 października 2025
2) 25–26 października 2025
3) 15–16 listopada 2025
4) 29–30 listopada 2025
5) 13–14 grudnia 2025
6) 10–11 stycznia 2026
7) 24–25 stycznia 2026

 

CZAS TRWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH


XXVII EDYCJA

– od lutego 2025 do stycznia 2026

 

DODATKOWE INFORMACJE

– studia trwają 2 semestry
– program studiów obejmuje 204 godziny
– zajęcia odbywają się w soboty i niedziele (średnio 8 godzin akademickich /po 45 minut/ każdego dnia /6-7 zjazdów w semestrze)

 

 

PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ

 

Rekrutacja na XXVII zamknięta.

 

Dodatkowe informacje dotyczące rekrutacji i opłat

– Aneta Nosal (AGH) anosal@agh.edu.pl Telefon: +48 12 617 42 52 (7:30-14:30)
– dr hab. Katarzyna Leszczyńska (AGH) kaleszcz@agh.edu.pl tel. telefon: +48 12 617 43 40 +48508078632

 

Dodatkowe informacje dotyczące programu studiów

– Katarzyna Cieślak (AGH) kcieslak@agh.edu.pl, Telefon: +48 12 617 43 37

 

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU