O studiach
NASZA MISJA
Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych.
Przygotowując program każdej kolejnej edycji śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży, po to aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą.
DO KOGO SĄ ADRESOWANE
Oferta naszych studiów jest na tyle wartościowa, że w zasadzie każdy kto interesuje się marketingiem w sieci znajdzie odpowiednie zajęcia dla siebie. Praktycy branży, którzy na co dzień pracują w agencjach interaktywnych, domach mediowych, prowadzą własne biznesy, chętnie dzielą się przykładami z życia (case studies), ze szczególnym uwzględnieniem sektora MŚP.
Uczestnictwo w zajęciach polecamy szczególnie osobom, które zajmują się lub chciałyby zajmować się marketingiem, myślą o zmianie zawodu, doceniają potencjał i możliwości, jakie dają nowoczesne media. Zapraszamy marketerów, freelancerów, właścicieli biznesów, pracowników agencji, PR-owców. Wszystkich.
DLACZEGO WARTO JE WYBRAĆ
Wyniki ankiet ewaluacyjnych jednoznacznie pokazuje, że te studia zmieniają życie. Większości absolwentów udało się znaleźć lepszą pracę, podjąć decyzję o zmianie zawodu lub z powodzeniem prowadzić własną firmę. Dwa semestry, 204 godziny zajęć, topowi specjaliści i 100% praktycznej wiedzy sprawiają, że studia na tym kierunku są pewną inwestycją w przyszłość.
Przygotowując program i dobierając wykładowców zawsze mamy na uwadze to aby jakość prowadzonych zajęć była na jak najwyższym poziomie merytorycznym.
PROGRAM STUDIÓW
Studia na kierunku Marketing Internetowy mają dwie edycje w ciągu roku akademickiego. Pierwsza edycja rozpoczyna się w październiku, druga w lutym. Maksymalna liczba uczestników na każdej z edycji wynosi tylko 37 osób.
Program studiów został opracowany według autorskiej ścieżki, która umożliwia studentom zdobywanie wiedzy krok po kroku. Zajęcia rozpoczynają się od wprowadzenia do zagadnień z obszaru budowania strategii komunikacji i psychologii konsumenta. Następnie, w kilku blokach tematycznych, omawiane są najważniejsze serwisy społecznościowe i ich rola w komunikacji marki oraz działaniach reklamowych. Po zajęciach teoretycznych, kolejnym krokiem jest blok zajęć warsztatowych oraz zajęcia z praktykami branży, którzy na przykładzie swoich firm opowiadają o konkretnych rozwiązaniach z wykorzystaniem marketingu internetowego.
Wszystkie zajęcia prowadzone są w oparciu o praktyczne i aktywizujące metody nauczania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, studia przypadków. Po ukończeniu studiów, studenci otrzymują dyplom w języku polskim i angielskim, uznawany poza granicami kraju.