Tomasz Polewczyński
employer brandingBIOGRAFIA
Pasjonat employer branding z ponad 12-letnim doświadczeniem. Absolwent 3. Edycji studiów podyplomowych Marketing Internetowy na WH AGH.Jego podejście do budowania wizerunku pracodawcy jest ukierunkowane zarówno na klienta wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Brał udział w tworzeniu solidnych marek pracodawców, tworzeniu, rozwijaniu i wdrażaniu EVP dla różnorodnych branż, w tym FMCG, QSR, IT, finansowej oraz firm BPO/SSC. Współtworzył strategie i kampanie nagrodzone wieloma nagrodami w kraju i za granicą, w tym: Effie, Złote Spinacze, Sabre Awards, Recruitment Marketing awards, Siła przyciągania i wiele innych.
Chętnie dzieli się bogatym doświadczeniem i pasją do kształtowania skutecznych strategii employer branding, które rezonują z najlepszymi talentami i pozytywnie wpływają na kulturę organizacyjną.
EMPLOYER BRANDING
Silna marka pracodawcy wpływa na pozytywne postrzeganie firmy nie tylko przez obecnych, ale także potencjalnych pracowników. Jednocześnie, pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy może korzystnie wpływać na sposób, w jaki konsumenci postrzegają produkty lub usługi firmy. W trakcie zajęć zgłębimy tajniki strategii, łączenia marek pracodawcy z konsumencką oraz ich wzajemnego wpływu, ukazując, jak te obszary oddziałują na siebie nawzajem. Omówimy także praktyczne aspekty dbania o employer branding w różnych branżach, uwzględniając unikalne potrzeby firm. Poruszymy również tematy Candidate i Employee Experience, ukazując, jak te elementy wpływają na postrzeganie marki pracodawcy zarówno na pozyskanie, jak i utrzymanie pracowników.