Piotr Bombol

Piotr Bombol

trendy w marketingu internetowym: AI

BIOGRAFIA

Ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, strateg z ponad 10-letnim doświadczeniem (m.in. DDB, Deloitte), prelegent, przedsiębiorca. W wolnym czasie tata, mąż, miłośnik gier wideo i bitewnych, oraz fan piłki nożnej.

Obecnie Co-founder w adaily – narzędziu AI do researchu marketingowego. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za pracę ekonometryczną. W swojej karierze początkowo pracował w sieciowych agencjach (DDB, Deloitte Digital), następnie stworzył Gameset, pierwszą agencję gaming marketingu, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, tworzenie strategii dla klientów oraz budowanie wizerunku na zewnątrz. Związany z agencją był przez sześć lat, w tym czasie zdobył ponad 50 nagród reklamowych, w tym złote Cannes Lions, złote europejskie i polskie Effie, złote europejskie i polskie MIXX Awards. Prelegent na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. W latach 2019-2022 członek Komitetu Organizacyjnego Effie Awards Polska.
 

TRENDY W MARKETINGU INTERNETOWYM: AI

Warsztat ukazujący, jak AI, w szczególności ChatGPT i inne modele językowe, zmieniają krajobraz biznesowy. Uczestnicy zdobędą wiedzę o wpływie AI na rynek, możliwościach, ograniczeniach oraz kluczowych aspektach prawnych i bezpieczeństwa. Warsztat obejmuje analizę studiów przypadków, skupiając się na zastosowaniu AI w marketingu, sprzedaży i rozwoju produktu. Zakończenie warsztatu to prace warsztatowe, które umożliwią uczestnikom praktyczne wykorzystanie narzędzi AI w rozwiązywaniu realnych problemów biznesowych.

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU