Paweł Tkaczyk
budowanie marki w internecieBIOGRAFIA
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
BUDOWANIE MARKI W INTERNECIE
Strategie budowania marki to przegląd sprawdzonych technik i narzędzi, które zabiorą firmę z punktu A, zwanego commodity (sprzedajesz to samo, co wszyscy i tak samo, jak wszyscy) do punktu B, zwanego marką, lub nawet lovebrand (Twoi konsumenci dostrzegają i doceniają różnicę między produktem Twoim i konkurencji, niektórzy stają się wyznawcami i obrońcami Twojego produktu).
Pokazujemy narzędzia do analizy, budowania i rozwijania marki z dużym naciskiem na narzędzia online dostosowane do każdego budżetu.