Michał Dziekoński
marketing b2bBIOGRAFIA
Michał Dziekoński MBA, ACM – właściciel i zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry decyzyjne w szkoleniach i rozwoju menedżerów, przede wszystkim w obszarze marketingu B2B, w którym się specjalizuje.
Z marketingiem związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał zespołem marketingu strategicznego w jednej z firm z Grupy Siemens, obecnie działa dodatkowo jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia działań marketingowych. Realizował m.in. projekty w Niemczech i Gruzji, w USA dodatkowo ukończył B2B Marketing Workshop – kilkusetgodzinny program rozwojowy (w Orlando na Florydzie). Posiada dyplom MBA POU/Oxford Brookes University, jest certyfikowanym trenerem the Chartered Institute of Marketing (UK), ukończył też Szkołę Strategii Marki SAR i kilka kierunków studiów podyplomowych.
Jest autorem i współautorem kilku książek, m.in. „E-marketing – pakiet startowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”.
MARKETING B2B
Zajęcia z marketingu B2B systematyzują wiedzę z całych studiów, prezentując różne modele biznesowe działań e-marketingowych na rynku business-to-business. Dodatkowo uczestniczymy w grze symulacyjnej zarządzania kampanią e-marketingową na rynku B2B, z wykorzystaniem różnych kanałów i narzędzi analitycznych.