Martyna Tarnawska
design thinkingBIOGRAFIA
Service Design & Digital Marketing Lead w Socjomanii. Przeprowadziła +1000h warsztatów z tematu digital marketingu, trendów w digitalu i service design. Projektuje warsztaty w Socjomanii, wykorzystując autorskie ćwiczenia i formy warsztatowe. Absolwentka międzynarodowych studiów MA Digital Management (Hyper Island, London), gdzie zdobywała kompetencje facylitatora, lidera zmiany i projektanta nowych procesów/produktów/usług biznesowych. Uczestniczka globalnego programu trendspottingowego tw:in. Wykładowca studiów magisterskich i podyplomowych na uczelni SWPS w Warszawie, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, AGH w Krakowie, WSE w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu. Jest członkiem Założycielem stowarzyszenia Service Design Poland.
DESIGN THINKING
Warsztaty z podejścia i narzędzi design thinking, pozwolą studentom lepiej zrozumieć najważniejsze założenia, zastosowania i proces DT. Kurs realizowany jest w formie praktycznych warsztatów, gdzie po zapoznaniu się z filarami Design Thinking, kursanci w grupach przechodzą krok po kroku przez proces DT, tworząc nowe rozwiązania i praktycznie doświadczając DT w zastosowaniach marketingowych (i nie tylko).