Marek Gwóźdź

Marek Gwóźdź

Kampanie reklamowe w social media

Marketing Manager z zacięciem Facebook Ads-owym w agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Absolwent kierunku Marketing Internetowy na AGH. Planuje, wdrażam i optymalizuje kampanie reklamowe dla firm Pracuje z największymi markami i artystami w Polsce. Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy, jak również w Stanach Zjednoczonych. Marketing manager największego, towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie – Memoriału Huberta Jerzego Wagnera.

 

Co zyskają studenci dla siebie?
– poznają szczegółowo i będą potrafili sami wdrożyć Business Managera i Managera Reklam
– będą potrafili ustawić od początku do końca reklamę na Facebooku i Instagramie
– będą potrafili dobrać grupę docelową do konkretnych kampanii reklamowych
– poznają tricki i porady, które obecnie działają w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie
– poznają najnowsze zmiany i opcje w systemie reklamowym na FB i IG
– będą potrafili przeanalizować kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU