Marek Gwóźdź
Kampanie reklamowe w social mediaMarketing Manager z zacięciem Facebook Ads-owym w agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Absolwent kierunku Marketing Internetowy na AGH. Planuje, wdrażam i optymalizuje kampanie reklamowe dla firm Pracuje z największymi markami i artystami w Polsce. Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy, jak również w Stanach Zjednoczonych. Marketing manager największego, towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie – Memoriału Huberta Jerzego Wagnera.
Co zyskają studenci dla siebie?
– poznają szczegółowo i będą potrafili sami wdrożyć Business Managera i Managera Reklam
– poznają szczegółowo i będą potrafili sami wdrożyć Business Managera i Managera Reklam
– będą potrafili ustawić od początku do końca reklamę na Facebooku i Instagramie
– będą potrafili dobrać grupę docelową do konkretnych kampanii reklamowych
– poznają tricki i porady, które obecnie działają w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie
– poznają najnowsze zmiany i opcje w systemie reklamowym na FB i IG
– będą potrafili przeanalizować kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie