Magdalena Urbaniak
NeuromarketingMagda to strateżka i szkoleniowiec w obszarze komunikacji i marketingu. Założycielka agencji marketingowej MaxTractor – Agro Marketing w akcji. Wykładowczyni na takich uczelniach jak WSEI w Krakowie czy UWr i UE we Wrocławiu. Prelegentka (m.in na konferencji TedX, Infoshare czy I love Marketing). Autorka bloga tractormania.pl i magdaurbaniak.com. Jej artykuły znajdziecie w takich magazynach jak Sprawny Marketing, Marketer+ czy Social Media Manager.
Neuromatketing to pojęcie relatywnie nowe, ale już robiące furorę. Mimo to, wciąż wiele osób nie wie, na czym dokładnie polega. Jak może nam pomóc w marketingu i czy jest tylko zbiorem wskazówek, jak manipulować odbiorcami? W trakcie tego wykładu porozmawiamy o tym, czy praktyki z tego obszaru są etyczne, jak konkretnie wyglądają oraz czy warto wdrażać je w swoich działaniach. Omówimy kilka przykładów marek, które praktyki z zakresu neuromarketinu już wprowadziły do swojej strategii i sprawdzimy, z jakim efektem.