Lena Mitkowa

Lena Mitkowa

branding (moduł kreatywny)

BIOGRAFIA

Strateżka i facylitatorka. Od 2009 współprowadzi Leniva° Studio, specjalizujące się w połączeniu komunikacji i projektowania graficznego.

 

Koordynatorka w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej. W STGU koncentruje się na komunikacji procesu projektowego, w tym organizacją dużych procesów brandingowych w instytucjach. Autorka projektu Past Present Print, zajmującego się etyką w projektowaniu oraz zrównoważoną produkcją.

Członkini zarządu IBRA – Instytutu Brandingowego, współautorka publikacji „Przewodnik brandingowy. Jak całościowo tworzyć i zmieniać marki”. Obecnie większość uwagi zawodowej i prywatnej przeznacza na kwestie zrównoważonego rozwoju i zarządzania trwałością (sustainability management).

 

BRANDING

Stworzenie atrakcyjnej i zrozumiałej dla odbiorców marki lub jej transformacja nie dzieje się w próżni. Zrozumienie podstawowych pojęć i etapów brandingu jest niewątpliwie punktem wyjścia do sprawnego poruszania się po procesach tworzenia i zmiany marek. Zrozumienie samych pojęć jednak nie wystarczy. O sukcesie procesu decyduje szereg czynników, które zazwyczaj nie są głównym obszarem zainteresowania marketerów. Mowa m.in. o przygotowaniu organizacji do procesu, ustaleniu celów, świadomym wyborze wykonawców czy formowaniu zespołu. Zrozumienie ich wagi oraz zależności między nimi może przyczynić się do osiągnięcia dobrych rezultatów.

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU