Katarzyna Wojciechowska
strategia komunikacji marki / customer experienceBIOGRAFIA
Absolwentka studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki (Akademia Górniczo-Hutnicza) oraz Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą (Wyższa Szkoła Humanitas). Dla swoich partnerów biznesowych przygotowuje badania i analizy marketingowe – analizy rynku, konkurencji, grup docelowych, na ich podstawie budując pozycjonowanie i strategie komunikacji marek i projektując pozytywne doświadczenia klientów na ścieżce zakupowej. W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii oraz obecnych i prognozowanych trendów rynkowych.
Prowadzi również szkolenia i warsztaty dotyczące budowania strategii komunikacji marki i doświadczeń konsumenckich na kierunku Marketing Internetowy na krakowskiej AGH, Politechnice Częstochowskiej, podczas wydarzeń branżowych takich jak Social Media Week Warsaw, dla klientów Fundacji TechSoup oraz dla wielu innych w ramach szkoleń otwartych i zamkniętych. Pisuje artykuły dla magazynów i portali marketingowych m.in. dla Marketing w Praktyce, Nowy Marketing czy Online Marketing.
Autorka praktycznej publikacji dotyczącej zarządzania doświadczeniami klientów: Customer Experience Managment. Moc doświadczeń na ścieżce Twojego klienta (Wydawnictwo Onepress).
STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI
Co sprawia, że jedne marki budzą w nas emocje, a obok innych przechodzimy zupełnie obojętnie? Dlaczego nie istnieją marki „odpowiednie dla wszystkich”? Jak sprawić, by dokładnie Ci klienci, na których nam zależy, zwrócili uwagę na naszą markę i kupowali ją? Podczas zajęć poznasz odpowiedzi na te pytania i dowiesz się, jak krok po kroku zaplanować wizerunek i pozycjonowanie Twojej marki tak, by zainteresować nią odpowiednią grupę docelową.
CUSTOMER EXPIERIENCE
Czy sex w reklamie rzeczywiście podnosi sprzedaż? Czy jednym złym doświadczeniem klienta możemy przekreślić lata budowania jego lojalności wobec marki? Jak zaplanować doświadczenia klienta, by wywołać efekt WOW, wyróżnić się na tle konkurencji? Zajęcia z customer experience uświadomią Ci, co musisz wziąć pod uwagę planując pozytywne doświadczenia swoich klientów, ale też jak wykorzystać niespodziewane szanse. Dowiesz się, jakie reakcje są typowe dla większości ludzi, a jakie doświadczenia zaplanować pod kątem specyficznych wymagań Twojej grupy docelowej.