Katarzyna Sowicka
content marketingBIOGRAFIA
Ekspert w zakresie content marketingu. Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Od blisko 10 lat praktycznie zgłębia tajniki content marketingu, pracując z klientami po stronie agencji [Content Solutions, adCookie]. Pracowała i pracuje z takimi markami, jak ING Bank Śląski, BNP Paribas, Prymat, Śnieżka, Castorama Polska, Euro RTV AGD. Budowanie strategii CM uważa za newralgiczną umiejętność w dynamicznie zmieniającym się krajobrazie rynku oraz kluczową w maksymalizacji efektów biznesowych.
Wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, w ramach którego współorganizuje międzynarodową konferencję Power of Content Marketing, konkursy branżowe oraz koordynuje organizowane przez ICMF badania kondycji content marketingu w Polsce.
Wykładowca na kierunku Marketing Internetowy w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i na kierunkach Content Marketing oraz Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu. Prelegentka i szkoleniowiec. Szczególną uwagą darzy również marketing wartości i etykę w biznesie.
CONTENT MARKETING
Od kilku lat content marketing jest uważany za jedną z najskuteczniejszych technik marketingowych. Wpływa na poprawienie konwersji poprzez edukację potencjalnych klientów. Buduje zaufanie i relacje, dostarczając informacji potrzebnych do podjęcia świadomej decyzji o zakupie. Na zatłoczonym rynku cyfrowym to jeden z kluczowych czynników, wpływających na tak ważną obecnie reputację marki.
Podczas warsztatów porozmawiamy o tym, jak w prosty sposób zbudować strategię content marketingową, niezależnie od posiadanych budżetów i zasobów. Zastanowimy się nad określeniem celów, dobrem najskuteczniejszych narzędzi on-site i off-site oraz zdefiniowaniem KPI. Popracujemy z kalendarzem wydawniczym, zajmiemy się mierzeniem wyników. Rezultatem warsztatu będzie wiedza, której zastosowanie w praktyce pomoże zmaksymalizować oczekiwane efekty.