Karol Dziedzic
google ads / google analyticsBIOGRAFIA
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
GOOGLE ADS
Zajęcia z Google Ads w formie warsztatowej mają za zadanie nauczyć uczestników krok po kroku jak tworzyć efektowne reklamy w sieci w celu maksymalizacji zysku z prowadzonych działań. Przechodząc przez kolejne przykłady poznajemy zakamarki panelu reklamowego tworząc realne kampanie.
GOOGLE ANALYTICS
Zajęcia z google analytics w formie warsztatowej mają za zadanie nauczyć uczestników jak tworzyć raporty oraz dokonywać analiz w Google Analytics 4. Zagłębiając się w meandry GA4 będziemy uczyć się jak na podstawie danych wyciągać trafne wnioski wpływające na dezycje biznesowe.