Jacek Żmudziński
SEOBIO
Od 12 lat związany z branżą SEO oraz marketingiem internetowym. Zna branżę SEO z każdej możliwej perspektywy, ponieważ ma doświadczenie jako: klient korporacyjny, właściciel sklepu internetowego, ekspert in-house, pracownik agencji marketingowej oraz niezależny konsultant.
Pozwala mu to myśleć strategicznie i rozumieć procesy, jakie zachodzą w organizacjach zarówno tych dojrzałych, jak i również w raczkujących startupach. W ciągu ostatnich lat miał okazję pracować dla klientów z wielu branż, między innymi: software development, e-commerce, hotelarskiej oraz audytował wiele serwisów internetowych, doradzając największym polskim markom.
Jak sam o sobie mówi, „położył” już dwa projekty e-commerce, dzięki czemu wie jakich błędów unikać przy kolejnych 😉
SEO
SEO to ogół działań mających na celu pozyskiwanie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Jest dziedziną interdyscyplinarną, wymagającą zarówno wiedzy technicznej, jak i umiejętności miękkich. Podczas zajęć studenci poznają kluczowe zagadnienia związane z pozycjonowaniem witryn w Google. Omówione zostaną podstawowe kwestie związane z optymalizacją techniczną, projektowaniem architektury informacji serwisów internetowych, wykorzystaniem content marketingu i pozyskiwaniem linków pozycjonujących. Podczas zajęć omawiane są także najważniejsze aspekty współpracy między agencjami SEO, firmami IT i samymi klientami.