Edyta Kowal
marketing internetowy w praktyceBIOGRAFIA
Niezależny ekspert z zakresu doradztwa strategicznego, content marketingu, social mediów oraz niestandardowych form komunikacji marek konsumenckich i SaaS-ów B2B. Najczęściej wspiera je „od środka” jako tzw. shadow consultant. Szczególnie lubuje się w projektowaniu procesów usprawniających współpracę marketingowo-sprzedażową. Jurorka PoCMA (Power of Content Marketing Awards) oraz polskich eliminacji do Young Lions Competition w Cannes i Eurobest Young Creatives Integrated Competition. Wcześniej przez 4 lata odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Była redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierający m.in. markę Castrol czy Evenea. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.
MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE
Budowa marki, zasięgu i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych to spore wyzwanie. Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing-sprzedaż-customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama segmentacja nie wyczerpuje tematu. Jaką rolę w tym procesie odgrywa produkt i jego rozwój – od źródeł inspiracji, przez rafinację pomysłu, po testy i wdrożenie? Opowiem o tym, gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak dobrać odpowiednie formaty marketingowe pod konkretne fazy lejka oraz na jakie typy treści postawić, by zapewnić sobie wzrost ruchu, konwersji, leadów i sprzedaży. Podpowiem, jak budować organizację opartą o dane. Zdradzę też, jak precyzyjnie zaplanować cały proces marketingowo-sprzedażowy i włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.