Anna Iller
strategia komunikacji marki / branded contentBIOGRAFIA
Przez 13 lat związana była z Allegro, w którym odpowiadała zarówno za największy brandend contentowy projekt „LEGENDY POLSKIE”, poprzez tworzenie największej ilości treści content marketingowych dla jednej marki, stworzenie własnego programu afiliacyjnego Allegro, po odpowiedzialność za komunikację najważniejszych produktów marki takich jak „Allegro Smart”, „Allegro Pay”.
Jurorka konkursów branżowych „IAB MIXX AWARDS”, „PERFORMANCE DIAMONDS”, „TIMECODE AKCJA ANIMACJA”.
Prywatnie miłośniczka koni, ma już dwa, ale zapewnia że to wciąż za mało.
STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI / BRANDED CONTENT
Branded content to droga pomiędzy rozpoznaniem i zrozumieniem potrzeb konsumenta, a ich kreatywnym i efektywnym zaspokajaniem. W czasach nadprodukcji treści oraz wszechobecnych reklam tradycyjnych, dobrze zrealizowany projekt branded content przyciąga, angażuje, wywołuje emocje i uwodzi nimi odbiorców na dużo dłużej. Może również pokonywać reklamową niechęć odbiorców, jednocześnie uwypuklając unikalne cechy marki, jeżeli jest autentyczny i wiarygodny.
Podczas zajęć omówimy najciekawsze kampanie branded contentowe zarówno z perspektywy konsumenta, ale również realizacji strategii marki. Poszukamy odpowiedzi na pytanie czym tak naprawdę jest „love brand” i jak skutecznie możemy go wywołać u odbiorcy. Czy branded content może tworzyć dowolna marka, czy to tylko treści video, czy da się to „czymś zmierzyć” i czemu „to takie drogie”?