Albert Stęclik
strategia komunikacji markiBIOGRAFIA
Albert Stęclik – człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat wielu branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. W tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, MIXX Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.
STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI
Podczas zajęć uczestnicy poznają praktyczne narzędzia służące do budowania strategii komunikacji marki. Zajmiemy się zarówno wyznaczaniem celów biznesowych i komunikacyjnych. jak i budowaniem samego komunikatu oraz tworzeniem architektury kanałów komunikacji.