Albert Stęclik

Albert Stęclik

strategia komunikacji marki

BIOGRAFIA

Albert Stęclik – człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat wielu branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. W tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, MIXX Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Podczas zajęć uczestnicy poznają praktyczne narzędzia służące do budowania strategii komunikacji marki. Zajmiemy się zarówno wyznaczaniem celów biznesowych i komunikacyjnych. jak i budowaniem samego komunikatu oraz tworzeniem architektury kanałów komunikacji.

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU