Agnieszka Starzyńska
copywritingBIOGRAFIA
Agnieszka Starzyńska jest związana z reklamą od 2004 roku. W ciągu kilkunastu lat zdobywała doświadczenie od junior copywritera do dyrektora kreatywnego. Aktualnie prowadzi własne studio komunikacji i brandingu. Reprezentowała Polskę podczas Cannes Lions, kilkukrotnie otrzymała indywidualne nagrody Klubu Twórców Reklamy za copywriting.
Od 2013 roku współpracuje z AGH, od 2017 wykłada także na studiach dziennych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doktorantka językoznawstwa.
Zainteresowania naukowe: neurolingwistyka, językoznawstwo kognitywne, copywriting internetowy.
COPYWRITING
Copywriting i webwriting z Agnieszką Starzyńską nie tylko przybliżą Ci ux copywriting, język korzyści oraz USP writing, dzięki którym zaczniesz szybciej tworzyć skuteczne teksty. Poznasz także możliwości wykorzystania osiągnięć neurobiologii w reklamie oraz szeroką panoramę komunikacji marketingowej – od podstawowych pojęć (kim jest copywriter?) po historię reklamy.