Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

social selling

BIOGRAFIA

Adrian Gamoń – adriangamon.com – jest strategiem i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Wierzy, że wszystko jest połączone, wszystko ma znaczenie, dlatego pomagam firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

Ponad osiem temu założył agencję Option 360 Agency (wcześniej Social Frame). W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.

Jest również inicjatorem i organizatorem spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie. Co miesiąc również wydaję raport „LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.

 

SOCIAL SELLING

Social selling to wykorzystanie profili w mediach mediów społecznościowych w procesie sprzedaży. Najbardziej efektywną platformą do działań social sellingowych jest LinkedIn i to właśnie na niej skupimy się podczas zajęć. Żeby osiągać efekty sprzedażowe online należy mieć nie tylko silną markę osobistą na wybranej platformie społecznościowej, ale również wiedzieć jak wyszukiwać ludzi i nawiązywać z nimi owocne relacje oraz tworzyć angażujące treści. I na tym wszystkim z perspektywy strategii skupimy się podczas szkolenia.

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU