Adrian Gamoń
social sellingBIOGRAFIA
Adrian Gamoń – adriangamon.com – jest strategiem i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Wierzy, że wszystko jest połączone, wszystko ma znaczenie, dlatego pomagam firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
Ponad osiem temu założył agencję Option 360 Agency (wcześniej Social Frame). W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.
Jest również inicjatorem i organizatorem spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie. Co miesiąc również wydaję raport „LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.
SOCIAL SELLING
Social selling to wykorzystanie profili w mediach mediów społecznościowych w procesie sprzedaży. Najbardziej efektywną platformą do działań social sellingowych jest LinkedIn i to właśnie na niej skupimy się podczas zajęć. Żeby osiągać efekty sprzedażowe online należy mieć nie tylko silną markę osobistą na wybranej platformie społecznościowej, ale również wiedzieć jak wyszukiwać ludzi i nawiązywać z nimi owocne relacje oraz tworzyć angażujące treści. I na tym wszystkim z perspektywy strategii skupimy się podczas szkolenia.