Michał Dziekoński

Michał Dziekoński

e-marketing w marketingu b2b

BIOGRAFIA

Dyrektor Generalny Business Games Institute, firmy szkoleniowo-konsultingowej, bazującej na praktycznych doświadczeniach – dzięki warsztatom opartych na inspirującej grywalizacji. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu na poziomie strategicznym w strukturach dużych firm międzynarodowych – m.in. w amerykańskiej części Grupy Siemens (działającej na rynku B2B). Pełni rolę szefa modułu Mastering Metrics programów the Chartered Institute of Marketing (CIM), nazywanych „marketingowym MBA”. Ukończył studia MBA Oxford Brookes University, the Advanced Certificate in Marketing (CIM), marketing i zarządzanie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, Szkołę Strategii Marki SAR, program Marketing Training w Orlando (USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych – z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, badań rynku oraz marketingu internetowego. Jest certyfikowanym trenerem CIM, twórcą planów i strategii marketingowych oraz systemów mierzenia efektywności działań strategicznych, zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Współautor książek: E-marketing, Wskaźniki marketingowe i Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy a także Projektowanie efektywnych szkoleń oraz autor kilkudziesięciu artykułów i praktycznych metod oceny skuteczności działań strategicznych. Zwolennik metod grywalizacji strategicznej, zarówno w szkoleniach, jak i działaniach rynkowych. Stworzył kilkadziesiąt gier i symulacji marketingowych, prowadzi także m.in. 40-godzinny anglojęzyczny moduł Business Games na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Fascynują go nowe obszary wykorzystania narzędzi marketingu off-line i on-line, jest pomysłodawcą, autorem i jednym z głównych prowadzących na praktycznych studiach podyplomowych Menedżer Sprzedaży B2B.



E-MARKETING W MARKETINGU B2B

 

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU