Kamil Bolek

Kamil Bolek

video marketing

BIOGRAFIA

Kamil Bolek, wieloletni CMO grupy LTTM i LifeTube. PR-owiec, marketer, psycholog, wykładowca MBA, członek Komisji Etyki Reklamy, mówca, juror, autor badań, etc. etc. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, nowoczesnym PR i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”.

 

VIDEO MARKETING

Zaczniemy od najważniejszych trendów i wynikających z nich implikacji, uspójnimy też „aparat pojęciowy”, żeby odróżnić intuicyjne przeczucia od konkretnych i profesjonalnych wskaźników. Następnie w ramach 3 bloków (reklamy, branded content, youtuberzy) będziemy zagłębiali się w świat wideo od ogółu do szczegółów. Porozmawiamy o różnych strategiach (mediowych lub na kanał własny marki na YT), formatach i kreacjach, dystrybucji (płatnej i „organicznie wspomaganej”), optymalizacji, analityce i pozycjonowaniu wideo. Po zrozumieniu, jakie kreacje są skuteczne, jak działają algorytmy YouTube’a i przejrzeniu całego wachlarza możliwości w wideo marketingu, zakończymy na wpisaniu działań wideo (z naciskiem na YT) w cały ekosystem działań marketingowych.

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU