Informacje i rekrutacja




O STUDIACH

Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych.

 

Przygotowując program każdej kolejnej edycji, śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży po to, aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą.

 

Dlatego – by lepiej poznać Twoje potrzeby – już na starcie, podczas pierwszych zajęć, prosimy Cię o wypełnienie prostej i krótkiej ankiety. Dzięki niej wykładowcy lepiej dopasują program pod Twoją grupę.

 

 

DLA KOGO

Marketing Internetowy to program, który z założenia szkoli strategów marketingowych i managerów marketingu internetowego. Jego kompleksowość daje mu wielką przewagę nad szkoleniami z pojedynczych narzędzi, więc jeśli chcecie wskoczyć na wyższy poziom zawodowy (i zarobkowy), to właśnie tego Wam trzeba. A jeśli prowadzicie biznes, który potrzebuje strategicznego marketingowego dopalacza, to decyzja powinna być jeszcze bardziej oczywista. Zwłaszcza, że na liście zajęć nie brakuje warsztatów z kompetencji twardych, czyli z analityki, reklamy, project managementu, marketing automation. Nie wspominając o tym, że za każdym razem dorzucamy mocniej do pieca i organizujemy dla Was dodatkowe spotkania gościnne.

 

PROGRAM

Program studiów to 204 intensywne i maksymalnie praktyczne godziny poświęcone digital marketingowi.

 

Studia na kierunku Marketing Internetowy mają dwie edycje w ciągu roku akademickiego. Pierwsza edycja rozpoczyna się w październiku, druga w lutym. Maksymalna liczba uczestników na każdej z edycji waha się pomiędzy 37 – 40 osób. Program studiów został opracowany według autorskiej ścieżki, która umożliwia studentom zdobywanie wiedzy krok po kroku. Zajęcia rozpoczynają się od wprowadzenia do zagadnień z obszaru budowania strategii komunikacji i psychologii konsumenta. Następnie, w kilku blokach tematycznych, omawiane są najważniejsze serwisy społecznościowe i ich rola w komunikacji marki oraz działaniach reklamowych. Po zajęciach teoretycznych, kolejnym krokiem jest blok zajęć warsztatowych oraz zajęcia z praktykami branży, którzy na przykładzie swoich firm opowiadają o konkretnych rozwiązaniach z wykorzystaniem marketingu internetowego.

 

Wszystkie zajęcia prowadzone są w oparciu o praktyczne i aktywizujące metody nauczania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, studia przypadków. Po ukończeniu studiów, studenci otrzymują dyplom w języku polskim i angielskim, uznawany poza granicami kraju.

 

PRZEDMIOTY i WYKŁADOWCY

Semestr I:

  • Edyta Kowal – Wprowadzenie do marketingu internetowego
  • Piotr Bucki – Psychologia konsumenta
  • Paweł Tkaczyk – Budowanie marki w Internecie
  • Albert Stęclik – Strategia komunikacji marki
  • Katarzyna Wojciechowska – Strategia komunikacji marki
  • Anna Przybysz – Public Relations w praktyce
  • Tomasz Polewczyński – Employer branding
  • Weronika Bednarska – Prawo autorskie w Internecie
  • Marcelina Lipska – Komunikacja w serwisie Facebook
  • Maciej Myśliwiec – Instagram marketing
  • Adrian Gamoń – Personal branding i social selling na LinkedIn
  • Kamil Bolek – Video marketing
  • Iga Mościchowska – UX
  • Piotr Bombol – Trendy w marketingu internetowym: AI
  • Martyna Tarnawska – Design thinking / Service design

 

Semestr II:

  • Lena Mitkowa – Branding
  • Anna Iller – Branded Content
  • Katarzyna Wojciechowska – Customer Experience
  • Marek Gwóźdź – Kampanie reklamowe w social media
  • Karol Dziedzic – Google Ads
  • Karol Dziedzic – Google Analytics
  • Paweł Sala – E-mail marketing
  • Michał Dziekoński – Marketing B2B
  • Katarzyna Sowicka – Content Marketing
  • Jacek Żmudziński – SEO
  • Agnieszka Starzyńska – Copywriting
  • Michał Korba – Growth hacking + Marketing automation
  • Łukasz Wysokiński – E-commerce
  • Magdalena Urbaniak – Neuromarketing
  • Edyta Kowal – Marketing Internetowy w praktyce

 

Więcej o kadrze i przedmiotach przeczytasz tutaj.

 

Chcesz mieć nasz program pod ręką? Pobierz Handbook Marketing Internetowy AGH dla studentów

 

 

ORGANIZATOR STUDIÓW

Wydział Humanistyczny AGH

 

OSOBY OPIEKUJĄCE SIĘ STUDIAMI 

Kierownik studiów: dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH, WH AGH, KSSIT

Opiekun merytoryczny studiów: Edyta Kowal, podcast Szczypta, LinkedIn

 

OPŁATA ZA STUDIA

– Całość studiów (II semestry) 6000 PLN
– Płatność możliwa w dwóch równych ratach (po 3000 zl każda; pierwsza rata płatna na etapie naboru, druga przed rozpoczęciem II semestru).

 

MIEJSCE I FORMA ZAJĘĆ

Tryb hybrydowy (część zajęć odbywa się stacjonarnie w Krakowie, część zdalnie)

Wydział Humanistyczny AGH, ul. Czarnowiejska 3, budynek C7

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Platforma MS Teams

 

Terminy zjazdów w nadchodzącym semestrze:

 

24-02-2024 – 25-02-2024

16-03-2024 – 17-03-2024

06-04-2024 – 07-04-2024

20-04-2024 – 21-04-2024

11-05-2024 – 12-05-2024

25-05-2024 – 26-05-2024

08-06-2024 – 09-06-2024

 

CZAS TRWANIA XXV EDYCJI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

– od kutego 2024 do stycznia 2025
– studia trwają 2 semestry
– program studiów obejmuje 204 godziny
– zajęcia odbywają się w soboty i niedziele (średnio 8 godzin akademickich /po 45 minut/ każdego dnia /6-7 zjazdów w semestrze)

 

 

PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ

Rekrutacja na XXV rozpoczęta! Rekrutacja trwa do 15 lutego 2023r. lub do wyczerpania miejsc.

 

Rekrutacja na studia jest możliwa po zarejestrowaniu się do systemu IRK (Internetowa Rekrutacja Kandydatów): Marketing Internetowy – IRK (agh.edu.pl) (https://irk.usos.agh.edu.pl/pl/offer/WH_PD_2023_2024_Z/programme/WH_MI_podyplomowe/)

 

Na stronie, do której prowadzi link, znajdują się szczegółowe informacje dotyczące przebiegu rekrutacji.

 

  1. Po zarejestrowaniu się w IRK osoby rekrutujące się na studia powinny dokonać zgłoszenia się na studia, czyli muszą kliknąć w zakładkę „zapisz się”
  2. Po zapisaniu się na studia osoby rekrutujące się muszą w systemie IRK potwierdzić swoją kandydaturę, a następnie krok po kroku wgrać dokumenty: 1. Dyplom, 2. formularz zgłoszeniowy, 3. Potwierdzenie wpłaty, 4. regulamin.

 

Całkowity koszt studiów to 6000 zł (3000 zł za semestr). Rozpoczęcie zajęć zaplanowane jest na luty 2024, zakończenie w styczniu 2025. Część zajęć będzie prowadzona w formie zdalnej (45%), pozostałe zajęcia będą prowadzone na Wydziale Humanistycznym przy ulicy Czarnowiejskiej.

 

W razie pytań dotyczących przebiegu rekrutacji zachęcamy do kontaktu z Anetą Nosal z dziekanatu studiów podyplomowych WH AGH: anosal@agh.edu.pl, Telefon: +48 12 617 42 52 (7:30-14:30)

 

Dodatkowe informacje dotyczące rekrutacji i opłat

– Aneta Nosal (AGH) anosal@agh.edu.pl Telefon: +48 12 617 42 52 (7:30-14:30)
– dr hab. Katarzyna Leszczyńska (AGH) kaleszcz@agh.edu.pl tel. telefon: +48 12 617 43 40 +48508078632

 

Dodatkowe informacje dotyczące programu studiów

– Edyta Kowal me@edytakowal.pl tel. +48602684731

 

KONTAKT

W sprawie pytań prosimy pisać do Anety Nosal – anosal@agh.edu.pl z kopią do Katarzyny Leszczyńskiej kaleszcz@agh.edu.pl
Numer telefonu do dziekanatu studiów: +48 12 617 42 52 od 8.30-15.00.
Zapraszamy w razie potrzeby również do kontaktu stacjonarnego: Czarnowiejska 36/Budynek C-7, 30-054 Kraków, pokój 0.09

PARTNERZY KIERUNKU