Zyta Machnicka

Zyta Machnicka

Synergia marek. Jak łączyć markę pracodawcy z marką konsumencką

BIOGRAFIA

Employer Branding Partner oraz trener w Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl. Krzewi ideę employer brandingu i pomaga Liderom oraz Zespołom w samodzielnym budowaniu autentycznej marki pracodawcy. Jest pomysłodawczynią i opiekunem merytorycznym Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. W ciągu ostatnich 12 lat dobrze poznała potrzeby kandydatów i działów HR: rekrutowała dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych, współtworzyła od podstaw agencję rekrutacyjną, projektowała strony internetowe i portale pracy z funkcją ATS oraz kierowała działaniami marketingowymi dla 4 firm HR. Od 2011 r. prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową z zakresu employer brandingu. Częsta prelegentka konferencji branżowych, jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR i autorka artykułów z zakresu candidate experience i employee experience. Z wykształcenia socjolożka i spec od multimediów. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.



SYNERGIA MAREK. JAK ŁĄCZYĆ MARKĘ PRACODAWCY Z MARKĄ KONSUMENCKĄ

Employer branding wykracza poza świat pracy i wpływa również na działania sprzedażowe i marketingowe. Podczas warsztatów porozmawiamy o tym, w jaki sposób kandydaci i pracownicy wchodzą w interakcję z marką pracodawcy oraz w jaki sposób wykorzystać wiedzę o firmie i produktach w działaniach z zakresu EB. Zastanowimy się również, jak odkryć komunikacyjny potencjał firmy jako pracodawcy i przekuć go w konkretne efekty. Omówimy również najlepsze praktyki z zakresu e-marketingu rekrutacyjnego, a także poszukamy sposobów na budowanie wyjątkowego candidate experience i employee experience.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU