Jakub Oleksy

Jakub Oleksy

programmatic buying

BIOGRAFIA

Managing Director w polskim oddziale agencji Grand Parade Poland, specjalizującej się w usługach online-marketingowych dla branży bettingowej na całym świecie. W Grand Parade jest odpowiedzialny za 160 osobowy zespół; zarządza oddziałem w Polsce, z siedzibą w Krakowie. Wcześniej rozwijał w Polsce oddział australijskiej agencji typu Trading Desk – Sparc Media Polska pierwszej, operującej w Europie, niezależnej agencji technologicznej, operującej w obszarze programmatic buying. Jakub jest specjalistą w zakresie reklamy internetowej, z rozległym doświadczeniem w obszarze ad servingu i programmatic buyingu. W przeszłości był odpowiedzialny za rozwój biznesowy firm Gadu-Gadu (Naspers Group), Smart Ad Server (Axel Springer Group), czy iBillboard (Stroer Group) na rynku europejskim. Ukończył filologię bułgarską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia z zarządzania i reklamy na Oxford Brookes University. Jeden z pierwszych posiadaczy certyfikatu IAB Digital Media Sales w Polsce.



PROGRAMMATIC BUYING

 

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU