
Artur Maciorowski
trendy w marketingu internetowymBIOGRAFIA
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”, „Marketing w erze technologii cyfrowych”, „Biblia e-biznesu 2”.
TRENDY W MARKETINGU INTERNETOWYM
Obserwowane trendy związane z nowymi technologiami zachwycają szerokim spektrum możliwości, jakie kreują dla digital marketingu, wyznaczając kierunki jego dalszego rozwoju. Z jednej strony jest to wymiar trendów, które można określić mianem zmian rewolucyjnych. Makro – trendy mają wpływ na zachowanie konsumentów, fundamentalnych reguł gospodarczych czy uporządkowanego otoczenia tradycyjnych gałęzi przemysłu i usług, wymuszając daleko posuniętą transformację niezbędną do dalszego egzystowania na rynku.
Z drugiej strony, jest to obszar mikro – trendów. To ewolucja i zmiany w obszarach, z którymi konsument i ekonomia, miała już styczność, lecz ich wpływ jest coraz bardziej widoczny w decyzjach konsumentów, w sposób istotny determinując aktywność biznesową, marketingową czy sprzedażową podmiotów rynkowych.