Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

kampanie reklamowe w social media

BIOGRAFIA

Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. – Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.



KAMPANIE REKLAMOWE W SOCIAL MEDIA

 

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU