Albert Stęclik

Albert Stęclik

strategia komunikacji marki

BIOGRAFIA

Współwłaściciel i planner reklamowy agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej strateg w VML Poland oraz planner w adam&eve/DDB London. Pasjonat reklamy i jej historii. Magister kierunku Marketing Międzynarodowy na Uniwersytecie ekonomicznym w Krakowie. Prowadzi bloga http://dziadekdoorzechow.tumblr.com na którym pisze o reklamie i udostępnia ciekawe wykłady na jej temat. Na co dzień trenuje sporty walki i jeździ na rowerze.



STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus.

KONTAKT

Twoja wiadomość została wysłana.
Do usłyszenia!

PARTNERZY KIERUNKU